Dobrý den,
děkujeme za kladné hodnocení.
Tým BM MOTO
|
25.2.2021
+ Rychlost
|
23.2.2021
+ rychlost,ochota, spolehlivost
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za kladné hodnocení. Snažíme se vyhovět svým zákazníkům co možná nejvíce.
Tým BM MOTO
|
23.2.2021
+ rychlé dodání
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za kladné hodnocení.
Tým BM MOTO
|
22.2.2021
Jako obvykle vše OK.
|
20.2.2021
+ Neuvěřitelná rychlost . Ještě jsem se s tím nikdy nesetkala, aby bylo zboží tak rychle doručeno. Jste dobří
(Administrátor)
Dobrý den,
mockrát děkujeme za kladné hodnocení. Snažíme se expedici neprodlužovat a vyřizovat objednávky co možná nejdříve.
Tým BM MOTO
|
10.2.2021
+ široký sortiment, dobré ceny..
+ myslím, že obchod se specializuje spíše na kvalitnější zboží..
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za kladné hodnocení.
Tým BM MOTO
|
9.2.2021
+ Všetko OK
Všetko OK
|
7.2.2021
Byla jsem spokojená, obchod doporučuji, ve středu večer jsem objednala a v pátek odpoledne bylo zboží doručeno
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za kladné hodnocení.
Tým BM MOTO
|
6.2.2021
+ Ceny
+ Rychlost
+ Výběr
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za kladné hodnocení.
Tým BM MOTO
|
3.2.2021
Bezproblémové dodání zboží
Rychlost
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za kladné hodnocení.
Tým BM MOTO
|
1.2.2021
- Poklice měly drobné nedolisy (chybějící část materiálu), kdybych vybíral osobně vybral bych si "perfektní" výlisky. Na funkci to samozřejmě vliv nemá.
|
28.1.2021
Celková spokojenost.
|
25.1.2021
SKVELE! všem doporučuji!
|
23.1.2021
+ Rychlá dodávka
|
19.1.2021
+ Rychlé dodání
+ kvalitní zboží
|
17.1.2021
+ Rychlost doručení
|
13.1.2021
+ Dobré ceny.
+ Ryvhlé zaslání.
|
13.1.2021
- Když jenom zpracování objednávky zboží, které je "skladem", trvá týden, tak to je fakt hustý.
(Administrátor)
Vážený zakázníku,
dohledal jsem si Vaši objednávku dle data přijetí objednávky.
Chápu, že nejste spokojený s datem dodání Vaší objednávky, avšak jsme za to nemohli my nýbrž přepravce. Vaši objednávku jsme přijali 29.12. s Vaší platbou přes platební bránu. Hned následující den 30.12. jsme Vaši objednávku vyřídili a vyexpedovali na depo Uloženky. Z důvodu velmi omezeného provozu v tom období jsme již nestihli všem zákazníkům dát vědět o vyřízení jejich objednávky před Novým rokem, tedy včetně té Vaší (31.12. jsme měli zavřeno), ale opravdu byl balíček již 30.12. odvezen na Uloženku. Vám jsme však poslali informaci o vyřízení až 4.1.
S tím, že Uloženka nebyla schopna balíček zaevidovat a doručit před Novým rokem, již nic nezmůžeme. Jakmile balíček předáme přepravci, tak je přeprava již plně v jeho režii. Pravděpodobně přepravní služba nepracovala již od 31.12. stejně jako mnoho dalších přepravců a námi předané balíčky 30.12. později odpoledne zaevidovali a rozváželi až po novém roce a proto byl Váš balíček doručen až tak pozdě.
Děkujeme za pochopení a doufám, že i tak jste se zakoupeným produktem spokojený.